Shorts

Måste köpa mig lite par träningsshorts snart. Dessa är egentligen väldigt snygga och framhäver rumpan bra, de är från soc men jag köpte dom för många år sedan.
 
 
 
Nu ska jag iaf köra ben och rumpa på gymet och ska se om jag kan köra cardio med tån. Så fort jag börjar äta mer ska jag fokusera extra mkt på mina rumppass och köra tungt med färre reps istället. Eller det bästa är nog att variera sin träning så musklerna inte vänjer sig heller.
Synd inte baksida lår va smalare eller att det gick in mer under rumpan :) Baksida lår går lixom inte undvika att träna när man kör rumpa
 
 
 
 
 
Asså den rumpan va inte o leka med. Hade dödat för att ha den rumpan till kroppen jag har idag.
Jag har iaf anlag att gå upp i rumpan, men det är ju inte bara där man går upp tyvärr.
 


Kommentarer
Emelie

Du har så sjukt grym kropp :)!!

Svar: Tack så mkt :)
Malin

2014-01-25 @ 23:54:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0