Smärta

Idag fick jag ont i nedre ryggen igen. Jag är sååå less på min kropp. Den klarar inte det jag vill den ska klara. Får ont av minsta lilla.. Mensvärk på det och en extrem träningsvärk i rumpan idag. Fast de sistnämnda är en bra smärta för har inte fått så mkt träningsvärk i rumpan innan. Va nog utfallen igår :) då vet jag den tar i rumpan iaf. 

Jag ska iaf iväg och shoppa lite nu. Sen får jag se om det bli träning. Vill verkligen träna idag, varit sugen hela dagen.. Innerst inne vet jag att jag kör slut på kroppen för mkt, 2 timmars pass 6 dagar i veckan är väldigt mkt. Jag gör det för jag älskar gå till gymet, ser fram emot det varje dag. De dagar jag inte tränar blir jag rastlös och uttråkad. Men samtidigt behöver jag kanske vila kroppen oftare. 
Om jag tränar idag blir det isf bara biceps och mage om ryggen tillåter. 





Kommentarer
Emelie

Utfall i smithmaskinen gör jag också, tar sjukt bra och jag kan knappt sitta en vecka efter ;)

Svar: Hehe ja den tog ordentligt! :) Synd bara man fick så ont i knäna
Malin

2014-01-14 @ 17:19:21
URL: http://www.misstrong.blogg.se
Emelie

Utfall i smithmaskinen gör jag också, tar sjukt bra och jag kan knappt sitta en vecka efter ;)

2014-01-14 @ 17:19:21
URL: http://www.misstrong.blogg.se
Anonym

Du kanske ar gravid igjen hehe

Svar: Fast de är väl inga gravidsymptom?:) fick mens idag så de är uteslutet :)
Malin

2014-01-14 @ 19:42:12
Sara

Att du får mer ont i ryggen efter ett rejält rumppass är inte så konstigt :) stretcha höften/rumpen ordentöigt efter rumppass så drar det inte lika mycket :)

Svar: Fast jag körde övningar som jag brukar köra som inte belastar ryggen så mkt, vet inte varför jag börjat få ont i ryggen. Om de inte är knäna är de nåt annat :S. Stretchar rumpa och höft efter varje pass
Malin

2014-01-14 @ 23:44:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0