Spenat

Jag är ju så dum. Lagade min favoriträtt idag, torsk med spenatsås och potatis, och la undan till Vincent och mixade. Sen kom jag på att man inte ska ge barn under ett år spenat då det innehåller nitrat. Men en gång är kanske inte så farligt? Han åt iaf väldigt lite :S
 
Men det va iaf jäkligt gott! Älskar sås och potatis! Gjorde såsen av lätt cremefraiche som har 170kcal/100gram medans grädde har 370kcal /100gram. Så man kan likaväl göra såsen på cremefraiche då jag inte märker nån skillnad på smak eller konsistens :)
 
Den största anledningen att jag ville ha en ny mobil va för att kunna ta bättre bilder då jag alltid har mobilen till hands. Och den tar verkligen superbra bilder!
 




Kommentarer
Emelie

Ja, den tar ju as bra bilder!! :D Ska med gå och byta nu. Men fick du mobilen direkt eller, hur gjorde du med den gamla? :)

Svar: Jag fick den direkt :) den gamla ligger nu hemma o skräpar hehe.
Malin

2014-01-23 @ 17:28:38
URL: http://www.misstrong.blogg.se
Elin

Sa ju att 5an är gryyyym ;)

Svar: Ja den är mkt bättre än min 4 :P
Malin

2014-01-23 @ 22:41:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0