Svullen

Igårkväll kände jag mig väldigt svullen på kvällen. Beror antagligen på riset och potatisen jag åt igår. 
Därför vill jag helst inte äta sånt dagligen, för vill inte känna mig svullen och ur form stora delar på dygnet. 
Potatis är nåt jag älskar men kanske ska äta sånt bara på helgen och äta som jag gjort men äta större mellanmål och en mer ordentlig kvällsmat. Får se hur kosten blir. 
Kände mig också väldigt sugen på mat och goda saker och va hungrig överlag igår, men jag vräkte inte i mig nåt iaf :)
Men hade även ont i magen imorse så vet inte vad det beror på. 

Såg sen att linnet va väldigt genomskinligt på bilderna och orkade inte ta nya xD


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0