The final day

Detta är sista dagen för ett tag framöver som jag kommer redovisa vad jag äter. Kommer heller inte skriva in i lifesum mer. Nu vet jag hur mkt kalorier allt innehåller och hur mkt jag ungefär bör äta. 

Haft vilodag idag och känns som det oftast är då jag äter mest hehe. Så blir ett litet överskott idag med. 
Ska äta lite riskakor senare, men en halv förpackning innehåller drygt 200 kalorier så inte så farligt. 
Såg nu att en sån förpackning vitlöksdressing som är vid salladsbaren (50g), innehåller hela 240kcal. Sjukt mkt för det lilla. 

Det har iaf inte varit svårt alls att liggapå ett underskott. Jag tränar ju mkt och jag gillar ju kvarg, äggröra och sånt. 
Sen har jag inte varit superstrikt heller. Unnat mig gott rätt mkt också :)



dagens kost:

Frukost: gröt

Mellanmål: 2 finncrisp

Lunch: torskgryta med pasta

Mellanmål: kvargröra

Middag: sallad

Kvällsmål: riskakor



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0