Throwback thursday

Förde över lite bilder till den externa hårddisken då datorn är lite skum på senaste tiden. Sen jag laddade ner ett program kommer det upp popupfönster hela tiden. Mest att man ska sexcama med tjejer och reklam på olika prylar. Så måste formatera om datorn eller vad det kallas. Viktigt man för över bilderna med jämna mellanrum om datorn skulle krascha. Hände med min förra dator så förlorade endel bilder :/ Tur man har bloggen iaf då jag lägger upp de bra bilderna här :P 
 
Tycker det är kul att se hur man förändras med åren och även minnas tillbaka på saker man har gjort. 
Här kommer lite bikinibilder från åren som gått :)
 
2008 i Thailand
 
Cypern 2009 med Danny
 
 
Tunisien 2010 med min familj och Danny
 
 
Cypern 2012 med Danny (bästa resan)
 
Grekland 2012 med min familj och Danny
 
 
Sommaren 2013
 
 
Beach 2014 here we come!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0