Tiden

Jag känner att tiden går mycket fortare när man har barn. Speciellt nu när man är mammaledig och man tar dagarna som de kommer. Har inte alls mycket planerat utan gör det jag vill i stort sett, väldigt underbart!
Men sen kommer det ju inte vara så och Vincent kommer bli mer och mer krävande plus att man jobbar sen. Jag hoppas jag kommer hinna träna regelbundet iaf, 3-4 gånger i veckan vill jag prioritera iaf.
 
Men jag tar vara på denna tiden där jag kan va ledig och inte ha några måsten förutom min familj och mig själv och knappt några tider att passa heller :) När man väl har en tid att passa har jag märkt jag lätt glömmer det, för dagarna går så fort och man är inne i nuet hela tiden. Har redan missat 2-3 bvc möten då det bara är 1 gång i månaden och man tänker alltid att det inte är än man ska dit.
 
 
Haha sjukt vad stor han ser ut här. Pappas haka kommer fram när han ler ^^
 
 
 


Kommentarer
AFA Försäkring

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är föräldraledig.

Du kan ha rätt till en försäkring som ökar pensionsinbetalningen under föräldraledigheten om du är privatanställd arbetare på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår föräldraförsäkring: www.afaforsakring.se/foraldraforsakring

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Fredrik
AFA Försäkring

2014-01-17 @ 09:37:52
URL: http://www.afaforsakring.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0