Tidig morgon

Idag började Vincent prata vid halv 7, sen la vi oss i sängen och myste. 
Igår va det Vincents namnsdag så han fick en helt egen fjärrkontroll och fick även testa såna majskrokor, de älskade han haha. Men det är lätt att ge han såna då och då som kanske inte är så bra, man vill ju inte han ska småäta och bli mätt på såna. Så han får en efter gröten. 

Tån gör superont idag, kan inte riktigt stödja på tån då det ömmar så mkt. Hoppas det blir bättre sen. Kommer inte kunna köra cardio föränns den är läkt. 
Vägde mig idag och vägde bara 54.4 kilo. Vikten diffar +-2 kilo beroende på vad jag ätit innan och vätska. Tror jag bara ska köra min minideff i en vecka till. Sen ska jag äta mer och bygga mer muskler :) Rumpan kommer då va i fokus. 


Fattade inte först men sen såg jag stigen tvärsöver xD

Svaren på resten av frågestunden kommer i eftermiddag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0