Tillskott

Brukar bli att vi beställer tillskott en gång i månaden. Om det inte är proteinpulver är det aminosyror eller pwo till Danny. Aminosyrorna tog slut igår så har beställt nytt. Kör på samma märke denna gången då Xtend är så¨sjukt god! Man ser fram emot att få dricka det. Brukar dricka det under hela passet.  Denna gången valde jag smaken raspberry blue då det är den smaken som fått bäst betyg. Men den smaken är väl samma som jordgubb/kiwi, att den blir väldigtsöt med bara 3 dl vatten. Så jag blandar ut med 5-6 dj vatten. På så sätt är det lättare att ha aminosyrorna under hela passen. Jag kör ca 2 timmar varje gång nu då jag även kör cardio efter alla pass så det är bra jag tar aminosyror så musklerna återhämtar sig bättre.
 
 
 
 
Dannys pwo. Ska testa detta och se hur det känns. Men de två jag testat innan har jag inte känt nån energi utav.
 
 
Beställde även hem 4 av de omtalande questbars som man ser överallt på instagram.
Det ska vara den bästa bar mest bäst innehåll. Hela 20 gram protein innehåller en bar och har mycket fibrer och inget socker. Innehåller ca 160 kalorier per bar beroende på vilken smak. Det är inte mycket då de kan ersätta ett helt mellanmål. De kostar hela 25 kronor på gymgrossisten men ska beställa från www.iherb.com nästa gång. Där kostar en bar ca 16kronor när man köper storpack på 12 stycken.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anna

Kan tipsa om att den nya smaken mango är sjukt god också! Brukar annars köra raspberry blue :)

Svar: jag tänkte ta den först, om du menar mango nectar? Får testa den nästa gång då. för mango är ju supergott :)
Malin

2014-01-14 @ 21:36:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0