Abs

Fick hem dessa shortsen för ett tag sen, fast de är tyvärr förstora (och då har jag redan sytt in dom), men älskar färgen! Jag MÅSTE ha träningshorts som inte glider upp över skinkorna, men av dedär slappa varianterna får jag sån jäkla platt rumpa av, och de gillar jag inte. Men hatar gå och dra ner shortsen hela tiden. 
Jag klippte av ansiktet på denna bilden för det va såklart den enda bilden där jag blev nöjd med kroppen men ansiktet såg ut som hej kom och hjälp mig, så då känns det lika bra o klippa bort det haha :D Men jag försöker fota med mitt ansikta (hela mig) alla gånger jag kan. Och ibland så är det min kropp som ska va i fokus på vissa bilder. Om jag fotar mina magmuskler, ben eller ibland bara vill fota min kropp. Men i de stora hela försöker jag fota mitt ansikte med då det blir mer personligt. Anledningen att jag ofta klippte bort min ansikte tidigare är för att jag inte orkade anstränga mig att se bra ut på den biten, och för att jag sällan blir nöjd med bilder på mitt ansikte.
 

 
Got this shorts a couple weeks ago, I love the color put they are to big. I really need workout shorts that isnt to short, cause its really hot here now!
I cut of my face in this picture cause I look like crap in the face haha, and this was the only pic that Im happy with. Im usually always trying to have my whole body and face in the pictures, but sometimes I just want to focus on my body, my abs and so on. But it is more personally when you see the face too so Im now posting more pics with my face :)
 
 
 
Yeah I love pink ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0