Aminosyror

Har nu använt mina aminosyror från fitnessguru.se ett tag och de är riktigt goda! Har alltid is i min shake så de håller sig kalla och friska! :) Jag har smaken pear och ser fram emot att testa annan smak nästa gång.
Sen tänkte jag försöka hitta några goda och nyttiga dessert recept. Har ni något tips? :)
 

 
I have now using my aminoacids from fitnessguru.se for a while. I love the taste pear! Im going to test another taste next time :) 
Im trying to find healthy and delicious recipes on deserts, do you know any good and easy? :)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Tips för att få snygga ben?:) fastare ben och rumpa. Tycker de är svårt att träna rumpa o baksida lår,så har Du tips?:) och vad gör aminosyror för.något?:)

Svar: Jag tränar ben två gånger i veckan, mest fokus på rumpan då jag helst vill bygga där :) Kör oftast tungt med få reps men de övningar där jag använder kroppsvikt eller ankelvikter blir det tills det bränner, exempelvis donkeykicks eller höftlyft osv.
Aminosyror tar man för att musklerna inte ska brytas ner under passet och ger bättre återhämtning :)
Malin

2014-07-04 @ 11:46:27
Katarina

Härliga inlägg och kläder! Du råkar inte ha någon kod som ger oss köpsugna mer lust att handla hos fitnessguru eller/och fitnesslifestyle.. :) ?

Svar: Jag kan kolla upp det :) Men om jag uppfattad det rätt så ger inte freddy ut några rabattkoder på deras kläder. Men kan kolla upp det :)
Malin

2014-07-04 @ 13:04:51
Katarina

Hej igen! Inte hört något än? :)

Svar: Jag har inte frågat än :) tänkte göra det senare då samarbetet är helt nytt :)
Malin

2014-07-08 @ 09:22:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0