Back and biceps

OMG vad  varmt det va på gymmet idag. Kanske byter gym till nästa sommar, vet det är många som slutat på gymmet jag går på just för det är så dålig ventilation.
Men jag körde på bra idag, tog 40kg i cable biceps curl vilket nog är rekord, körde runt 12 reps. Började på 15 kilo tror jag det va. Blev inga marklyft idag då jag vill skona knäna så mycket som möjligt.
Jag börjar verkligen se tydliga konturer på ryggen! Man får även en mer markerad midja med en vältränad rygg vilket jag gillar! :D
Byxorna är från fitnesslifestyle.se, en av favoriterna! :)
 
 

 
OMG it was so hot in my gym today! But I killed my back and biceps anyway! I took 40kg in cable biceps curl, I started at 15kg I guess, so big progress. I didnt do any deadlift today cause I have pain in my knees.
I really started to see contures on my back, really love it. Your waist look smaller when you have a muscular back :)
 
 
 
 
 


Kommentarer
elin

Vilken rygg! Inspireras av dig något otroligt.
Hur såg dina matdagar ut nu när du ville bli av med mer fett? Följ gärna min insta strongmammi. Fick själv barn för snart 7 månader sedan och är på god väg. Brinner för styrketräningen. Är själv sugen på att bli av med lite mer i fett. Försöker gå varje morgon 5 km innan frukost. Och sen tänker jag på vad och hur ofta och mycket jag äter.

Svar: Tack söta du!
Kika under katergorin "min deff" så hittar du matschema vad jag åt varje dag. Skrev de i bloggen varje kväll :)
Så ät kalorisnålt och mkt protein, så ren mat som möjligt :) lycka till!
Malin

2014-07-27 @ 20:35:56
Elisa

Wow 40 kg på biceps? Det är sjukt imponerande:) När ska vi få se lite posebilder med biceps då?:)
Puss och kram

Svar: I kablarna då med sån pinne ;) men de är mkt tyngd.
Ja de kommer haha
Malin

2014-07-28 @ 09:56:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0