Casein deluXe

Igår åt jag kaseinpudding fast gjorde den lite annorlunda. Blev mycket godare med de små "kakbitarna" i :P :P 
Tog en proteinbar i smaken chokladkrisp och skar i små bitar och la i puddingen, passade perfekt till smaken cookie dough som jag äter just nu från fitnessguru :) Sen vispade jag med elvisp istället för handvisp, kan rekommendera det om man vill undvika klumpar. Om man vill lyxa till det ÄNNU mer kan jag tänka mig det är gott med lite grädde i också eller banan :P
 

 
Yesterday I did my casein, but I did it a little different from how I use to do. I took one proteinbar and cut it to small pieces and put into the casein. And instead of using a hand beater I used a electric mixer. So the cookie pieces was perfect to my casein cookie dough from fitnessguru.se :P
And if you want it even more yummier you can take a little cream and maybe a banana into it :P
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0