Caseinpudding

 
 
 
Här har ni en video hur jag gör min kaseinpudding. Väldigt många har frågat det :) Det är väldigt enkelt. Jag tar en portion, står på förpackningen hur mkt man ska ha. Jag äter just nu fitnessgurus kasein i smaken cookie dough och smakar verkligen som kakor haha! Blandar med drygt 1 dl mjölk, in i frysen i ca 15-20 min och sen lägger tinade bär på. Massa proteiner och mättar som bara den! Stillar även sötsuget bra.
 
 

Here you have a video on how I doing my casein. I mix it with milk, about 1dl. Put it in the freezer for about 15-20 min and topped it with berries. Im now have the taste cookie dough from fitnessguru and it taste soo delicious :P
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0