Celsius icecream

Sist jag gjorde glass med bara Celsius smakade det inte så mycket, mest vatten. Men blandade i lite aminosyror och glassen blev mycket godare :) Så det är ett tips! Köpte glassformarna på Ica. La även i lite hallon.
Vad tycker ni om alla "recept" på snacks jag lägger upp? Har fått en period där jag vill testa på massa saker. Så öös på med nyttiga fitnessrecept så lägger jag gärna upp de här i bloggen om de låter gott :P
Jag skulle egentligen fota HELA glassen men Danny tog sig en tugga innan jag hann det :(
 

 
The last time I made icecream with only Celsius it didn´t taste so much, but now when I put in amino acids it tasted much better. So I can recommend that'! I also add a little raspberrys :P
What do you think of my healthy recipes? Right now I want to try lots of good and healthy recipes so if you have any you want to share I will be more than happy :)
My plan was to take photo of the whole icecream, but Danny took a bite :(
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0