Celsius in the morning

Åh vad jag älskar att ta en frisk Celsius på morgonen, men gör de väldigt sällan då jag försöker max dricka en per dag, för vill inte ta för mkt koffein på en dag och det är ju som alla vet taurin i det och helst vill man ju äta så naturligt som möjligt. (som jag långt ifrån gör).  Men jag älskar det och jag mår verkligen bra efter jag druckit en celsius, blir lixom mkt mer på hugget och allt känns så sprudlande haha. Sen är de ju så sjukt goda! Kan inte förstå de som inte gillar Celsius för de smakar ju som läsk :P Fast om man inte gillar läsk kan jag förstå om man inte gillar det. Men då tar man bara jordgubb/kiwi eller mango/persika som smakar som juice, om man inte gillar juice heller så.. är de nog inget för er :P
 
 


I really love to take a cold and fresh Celsius in the morning, I get so much energi and I´m feeling really good after I drink it. But I try to ony drink one Celsius per day, cause I dont´t want to take to much coffein and I wnat to eat clean, but right now I don´t eat clean cause I use proteinpowder, aminoacids, caseinpowder and so on, but I love to use supplements.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0