Celsius on my way

Detta är min nästan dagliga rutin, att dricka min celsius påväg till gymet, jag älskar verkligen celsius för det hjälper mig verkligen att piggna till och få tillbaka koncentrationen. Jordgubb/kiwi ligger nästan på delad förstaplats med smaken cola :P
Vilken är er favorit?
 
 
This is one of my almost daily routines I have before my workouts, to drink my celsius in the car or on the bike on my way to the gym. I love the taste cola and strawberry/kiwi :P Celsius give me very much energy and help me to concentrate!
 
 
 


Kommentarer
Liiina

Hej Malin,
Varför ser det ut som bilstolen är framåtvänd? Läs gärna om riskerna här: http://www.ntf.se/konsument/barnibil/default-2013.asp?RecId=31003

Svar: Är fullt medveten om det och tanken va att ha den bakåtvänd men det gick knappt med denna stolen
Malin

2014-07-30 @ 15:06:05
Jessica

Skulle skriva samma sak. Det är fem gånger säkrare för barn att åka bakåtvända tills dom är 4-5 år

Svar: Japp jag vet det
Malin

2014-07-30 @ 15:45:08
M

Hej malin. Hade du inte kunnat lägga upp ett inlägg på hur du sminkar dig, med vilka produkter osv. ? Hade varit kul att läsa :)

Svar: Ja de kan jag försöka, eller jag har ett inlägg om hur jag sminkar mig längre bak jag kan posta igen (sminkar mig fortfarande likadant) ;)
Malin

2014-07-30 @ 15:54:31
Madde

Cola är helt klart favoritsmaken! :)

2014-07-30 @ 17:15:56
Liiina

Sälja stolen och köpa en som funkar bakvänt? Det är ju Vincents liv det handlar om :/

Svar: Det hade varit olagligt att använda framtvänd bilbarnstol om det skulle va osäkert. Sen kan det alltid finnas bättre alternativ till allt
Malin

2014-07-30 @ 20:15:29
Jessica

Ni får självklart göra hur ni själva vill men tycker det är väldigt konstigt att ni inte kan ha den bakåtvänd. Vi har en exakt likadan i en betydligt mindre bil och det går hur bra som helst

Svar: Tror inte denna modellen fanns att köpa i Sverige. men det går ha den bakåtvänd men då måste man gå genom andra sidan bilen och ta in Vincent för bältet täcker rakt över hela stolen, och det skulle inte funka
Malin

2014-07-30 @ 21:25:25
Malin

Så det är viktigare att det inte blir krångligt för er än att Vincent åker säkert? Bra tänkt..

2014-07-30 @ 23:33:57
Malin

Så det är viktigare att det är lättare för er än att Vincent sitter säkrare?

2014-07-30 @ 23:35:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0