Celsius

Vet att det är många som inte gillar Celsius, jag tycker de smakar precis som läsk, känner ingen speciell skillnad. Sen tycker jag de utan kolsyra smakar som juice :P
Mina Celsius är slut och hinner inte få mina flak innan vi åker :( Men kanske bra att va utan det lite med :)  Köpte iaf med några cider, va evigheter sen jag drack nån alkohol, kan dricka nån bara, tänker inte bli full och må skit sen, inte värt det. Sen kommer det väl bli några fina drinkar på Öland, vattenmelonshake är ju supergott och min banan och choklad shake, perfekt mellanmål! Iaf chokladshakern!
 
I know its many that doesnt  like Celsius, but I think they are super delicious, taste like soda! I haven´t any Celsius left :/ Im getting more celsius when we come home.
Going to buy som cider, havent drink alcohol for many month, I only drink a little, it isnt worth to be wasted and feel sick.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0