Coffee

Har börjat ta en kaffe på morgonen mer ofta nu, tog inte kaffe samma dag som jag tog ripped hardcore då de innehöll mer coffein än celsius. Men jag piggnar verkligen till av en kaffe, håller inte i sig superlänge, men jag hinner få endel gjort på den tiden :P I en celsius är det likamycket koffein som i två koppar kaffe så effekten blir lite starkare av Celsius :)
Och koppen matchar mig perfekt :D Den är Dannys men nu sitter nog jag vid datorn mer än han :P
 
 

 
I´ve started to drink coffe in the morning. It actually helps me to wake up and get things done at home. And before my workouts I drink one celsius. The coffein in one celsius is like two cup of coffee.
I think my mug suit me quite well, Its actually Dannys mug, but now I think I sit more at the computer than he did :P
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Vanessa

Vilken söt topp, var är den köpt? :)

Svar: H&M, var annars ;) ;) De finns i massa färger :)
Malin

2014-07-05 @ 11:35:46
URL: http://boobluscious.blogg.se
Anonym

Vad har du för bh här? Vill också ha en som gör att brösten ser större ut! :)

Svar: Här har jag bombshell från newyorker ;)
Malin

2014-07-05 @ 11:50:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0