Enjoy the summer

De flesta inlägg som kommer denna veckan kommer va tidsinställda, annars lär ni märka det om jag lyckas få fram nåt inlägg från Öland :) Planerna är iaf att åka till Ölands djurpark i helgen kanske, kanske blir det gokart, några besök i Borgholm, äta på restaurang, sola och bada, gå massa promenader vid havet och de farliga korna, träna, grilla massa och äta gott. Sen får vi se om vi åker en vecka till i augusti :) Sen när vi kommer hem är det min födelsedag och då får vi se vad vi hittar på. Så jag ska verkligen njuta av denna veckan! Så jag hoppas ni förstår jag inte kan vara lika aktiv här på bloggen en vecka framåt. Men följ mig gärna på instagram ni som inte gör det, går mkt fortare och är lättare att få upp en bild på instagram än ett helt inlägg på bloggen, blogg.se appen dör alltid såfort den får tänka lite :S Heter @malinbjork_ på instagram.
Jag hoppas ni också kommer njuta av detta fina väder, kanske ni jobbar, men försök ta vara på det underbara vädret så mycket som ni kan ^^
 

 
Im not going to be so activ here in my blog this week, cause me and my family i going to my parents summerhouse today for one week. But Im going to to 1-2 post per day. I hope you understand, we have really bad internet connection and I need to relax for a littlw while :) Our plans is to vicit a zoo, maybe drive gocart, bathing and tanning, shopping, eat good food and enjoy the swedish summer.
Hope you all have a great week!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0