Favorite pants

Dessa gröna (gråa) är mina nuvarande favoriter i min wr.up samlig <3. Jag älskar snug varianterna för de är så satans sköna och snygga framförallt! Man vill ha alla färger och varianter haha! Jag använder freddybyxor nästan varhe dag, vill inte ha andra byxor då inga är lika sköna som dessa, och dessa sitter tajt och följer ens former. Alla andra byxor töjjer sig efter en användning typ. Dessa kommer från fitnesslifestyle.se som jag skrivit innan :)
 
 

 
These grey pants from Freddy wr.up is my favorite pants right now! I love this casual pants they have, they are soo comftly and nice! I wanted all the colour haha! I use freddy pants almost every day, I don´t want to wear other pants cause no pants is so good as these.
These pants is from fitnesslifestyle.se, but they only ship in Sweden, so check out freddy.com :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0