Fitmom

Fick hem detta linnet i veckan, tycker det passar mig rätt bra :P Måste verkligen ha fler träningstoppar, använder mina rosa från H&M typ hela tiden haha, de är de som sitter bäst.
Har inte shoppat så mycket på senaste tiden känns det som, lika bra för snart har Danny semester och då försvinner väl endel pengar :)
 

 
 
This tanktop arrived this week, think it suits me quite well :P I really need more workoutstops, I always uses my tops from H&M. Haven´t shop so much the last time, but when Danny have his vacation we are going to spend a lot and enjoying our familytime :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Du umgås aldrig med vänner eller så?
Blir det alltid så att du o Danny är med varandra när ni är lediga, och inte träffar någon annan eller så?

Svar: Jag har inte så många nära vänner och det blir mest att jag umgås med min familj :)
Malin

2014-07-03 @ 14:33:28
sofia

Kan du inte visa vad du kör för mag övningar?:)

Svar: Jag har tänkt visa det :) men svårt att filma benlyft på bänk bara, ska se om jag kan filma det nån gång på gymet, men jag kan filma andra magövningar jag gör sålänge. Såfort det blir lite finare väder tänkte jag göra en film :)
Malin

2014-07-03 @ 15:17:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0