Grateful

Nu måste jag sova om det går i denna hettan!
Men ville bara skriva att jag är så tacksam över att ha denna fina pojk i mitt liv. Han har världens största och finaste personlighet ( förutom när han skriker mina öron döva) :P Sen har jag aldrig sett nån vackrare varelse! Så himla vacker! Närsomhelst kommer denna krabaten att kunna gå, han håller typ i mina fingrar när han går, behöver knappt hålla han alls <3
 
 

 
I just want to write that Im so grateful to have this wonderful boy in my life! He has the biggest and most beautiful personality (except from when he screaming) :P And he is so beautiful! <3
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0