Just be me

Har läst alla era kommentarer om inlägget om bitterhet på min blogg och tack för att ni förstår min blogg och mig bättre än vissa andra :) . Jag bryr mig väl inte så mycket då det mest är positivt på min blogg och insta :) Men jag stör mig på folk som måste klaga på allt och dessutom måste yttra sig om det. Sen glömmer lätt folk att jag har ett liv utanför bloggen, jag står lixom inte och fotar mig själv hela dagarna haha, jag tar faktiskt hand om min son så det behöver ingen oroa sig för :) Man kan tyvärr inte dela med sig av hela sitt liv på en blogg utan här tar jag upp träning, kost, mammalivet, skönhet och liknande, vill ha en röd tråd i min blogg. 
 
 
 


Kommentarer
Johan

Malin du är allt en cool böna! Du är ju i allafall en riktig fitnessbrud jämnfört med många andra som har bloggar. Kör på!, kul att se vad du gör:)

Svar: Tack så mycket! :)
Malin

2014-07-28 @ 23:31:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0