Last workout

Sista passet på gymmet på ett tag. Ska faktiskt bli skönt att komma bort från gymmet lite, köra lite mer utomhusträning. Sen på söndag sitter jag väl med abstinens sen haha!! Ska inteh eller dricka celsius nästa vecka, och inte heller massa proteinpulver, ska försöka äta mer rent. Får se om jag håller det dock :D
Nu måste jag packa och fixa naglarna, har supermkt att fixa ikväll :S
 
 

 
The last workout at the gym is done, I think I need come away from the gym for a while. Next week Im not going to drink any Celsius or eat proteinpulver so much, going to eat clean as much as I can.
Now its time for packing and get my nails done!
 
 
 


Kommentarer
Emelie

Vi ses imorgon! 😀 ska bli en trevlig helg!!

Svar: Ja det ska bli superskönt att komma iväg lite :)
Malin

2014-07-17 @ 23:30:06
Anna

Hej :)!

Jättebra jobbat med kroppen, hur snygg som helst! :)

En liten fråga, hur mycket hade du i dina bröst innan du gjorde om dem ?:)

Svar: hade 395cc första gången :)
Malin

2014-07-17 @ 23:38:22
Anna

Okej :)! Märker du någon större skillnad på storlekarna ? Jag ska själv göra det om 1 månad och väljer mellan den storleken du har nu och den du hade innan, är rädd att dem ska kännas för stora , men jag vet inte om 100cc gör så superstor skillnad :)

Svar: Eftersom det är olika märken är det stor skillnad. Men om de va samma märke så är knappt 100cc nån synbar skillnad. Men allergan är endel större i måtten och mkt fastare :)
Malin

2014-07-18 @ 12:28:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0