Makeup

Nu är det dags för lite nytt i sminkväskan. Jag kör just nu på estee lauder double wear foundation och den gillar jag skarpt! Sen använder jag alltid Urban decay NAKED palette som har massa fina ögonskuggor. Nyx rouge och kajalpenna. Isadora mascara och cargo puder
Men jag vill gärna testa lite annat så kom gärna med alla tips ni har på erat farvoritmakeup. Spelar ingen roll vilket märke det är så länge det är bra :)
 
 

 
Now Its time to reload my makeupbag with new and fresh makeup. Im now using Estee lauder double wear foundation and I love that one alot. Urban Decay NAKED palette is another favorite in my makeupbag.
Also using Nyx - rouge and cajalpencil, isadora - mascara and Cargo powder.
It would be very nice if you have any favorite makeup products that you want to share with me :)
 
 
 


Kommentarer
Erica

Vilken färg har du på din foundation?:)

Svar: Jag jar ivory beige 10 :)
Malin

2014-07-04 @ 19:18:06
Liiina

Primer ögon: nars
Primer ansikte: clarins
Foundation: clarins
Bryn: Anastasia Brow pomade
Mascara: loreal so couture
Rouge: makeupstore
Bronzer: kicks egna
Kajal: Sephora
Fixeringspuder: makeup Forever HD
FLytade eyeliner; Max factor WP
läppglans: clarins instant light
Läppstift: kicks egna matta vattenfasta

Svar: Tusen tack för tipsen!! Brukar du beställa via nätet?
Malin

2014-07-04 @ 21:48:13
Liiina

Ibland från nätet men det mesta i butik. (Bor i Sthlm)

Svar: ok, här i Växjö finns inte samma utbud :P
Malin

2014-07-05 @ 09:27:08
Elektra

Om du ska beställa smink på nätet så kolla på hqhair.com och lookfantastic.com, de har fri frakt till Sverige och ofta mycket lägre priser än här. Man brukar ofta få rabattkoder från dem också. :)

Svar: Tusen tack! Ska definitv kolla in de sidorna! :) Man kan ju oftast få billigare på nätet. Amazon.co.uk kan också ha väldigt billigt :)
Malin

2014-07-05 @ 10:06:03
fia

Dior show blackout är den bästa mascara tycker jag. Ett drag och man får långa svarta fina ögonfransar :-)

Svar: Tusen tack för tipset!! :)
Malin

2014-07-05 @ 13:29:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0