Morning

Inte långt till att mammaledigheten är slut, snart in i verkligheten igen, börja jobba, förskola, massa sjukdomar, nya rutiner. Kommer jobba i min mammas butik, ett atg/post ombud, superkul jobb, sen kanske det blir kontorsservice på trygg hansa, sen kanske också min pappa hade lite jobb på hans ställe, så lite smått och gott. Kan säga redan nu att jag inte kommer hinna blogga som jag gjort tidigare 6-7 inlägg per dag. Men det är väl förståligt, ni har säkert märkt jag redan börjat blogga lite mindre, just för att jag har såå sjukt mycket att göra varje dag, börjar känna stressen nu, så det är bättre jag försöker göra 3 bra inlägg än massa strö inlägg :) Jag sköter i stort sett hela huset som blir ett bombnedslag på 5 minuter, om jag går och tränar är det lika stökigt igen, man ska passa Vincent så man får bara småstunder lediga under dagen, man ska träna, jobba, fota, blogga, så tiden till att bara sitta ner och göra annat har jag aldrig. Så fort jag gör nåt utanför rutinerna som att träffa en kompis eller dra och shoppa så får jag massa att göra sen. Så det gäller att priotera vad jag vill göra med min tid. Just nu prioriterar jag (utöver Vincent) min blogg och instagram, då det kommer genera mer senare och kommer va värt allt jobb sen. Men det tar en jäkla massa tid men jag gillar att blogga och kunna skriva av mig om nästan allt! :)
 
 

 
Its not long time left from my "mamavacation", soon time to work again. I not have any fulltime job but I have a few small jobs. So its going to be hard to blog, photograph, update instagram, clean the whole house, take care of Vincent and so on when Im working. Im already stressed about all the work I must do every day, but I love to blog and write about my thoughts and get advice :) I just need to find new rutines!
 
 


Kommentarer
Natalie

Du är en sådan otroligt stor förebild för mig!
Helt fantastisk vacker och helt fantastisk kropp!

Svar: Hej! Tusen tack söta du! ^^
Malin

2014-07-30 @ 12:12:20
vicente

Tienes un cuerpo muy bien trabajado es impresionante,
cuesta mucho sacrificio conseguirlo, felicidades!!!!
;)

2014-07-30 @ 12:27:20
Anonym

Jag förstår att de är väldigt individuellt när vi kvinnor blir gravida och vart vi får lite extra ull. Men du har ju fått så snygga ben o rumpa efteråt. Har du tips på hur man kan få mindre lår/ vader och mindre rumpa?:-)

Svar: Ja de är ju så olika var man lägger på sig. Men enda sättet att förlora fett är fettförbränning och går inte punktförbränna. Så träna igenom hela kroppen minst en gång i veckan och ät proteinrikt/kalorisnålt 👍
Malin

2014-07-30 @ 18:48:46
Kenny

Hej Malin,

Fantasisk fysik, grymt jobbat!

Tar du PT uppdrag? Tänkte åt min tjej. Maila ifall intressant.

Ha det gott.

Mvh Kenny

Svar: Tack så mkt :) Jag är inte utbildad tyvärr.
Malin

2014-07-31 @ 13:21:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0