Passion

Ibland kan jag undra var jag lärt mig allt, hur lärde jag mig hur man ska träna och äta? Jag tror man lär sig lite hela tiden när man tycker nåt är kul, man utecklas, för man vill lära sig mer. När man tycker det är kul så vill man vara insatt och man hamnar oftare i sociala medier som rör träning för det är det man intresserar sig av.
För jag va inte lika insatt i styrketräningen när jag började träna för ett år sen som jag är idag, man lär sig på vägen och man märker vilka övningar som funkar för en. Så det är bara att forstätta och se vart man hamnar, tänk inte så mkt på slutresultatet utan fokusera på det du uppnåt hittills. Jag gjorde det hela tiden, mätte mig varje månad och fokuserade på det som hände varje månad. Annars blir man lätt stressad om man bara tänker på sitt slutmål hela tiden, för det tar tid!
 
 
Sometimes I wounder how I learn everything when it comes to weighttraining and how I should eat. I think you learn more and more all the time if you love what you are doing. When you think something is fun its much easier to develope and learn more. I didnt know anything about weighttraining before, but when I noticed how fun it was and when I saw my results I just keep going and want to learn more. Don't focus to much on your finish goal, just focus on where you are now and the results you got so far. You going to be stressed and its hard to have patience when you always wish and want your dream body, cause its take time, a lot of time. You cant find any quicktips or shortcut. Just focus on your results and take it day by day :)
 
 
Started to workout at home, only my upperbody, 2 month later I started at the gym
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0