Pink lady

Jag har fastnat heeelt för rosa, alla mina träningstoppar är rosa, om det inte är rosa så är det leopard :D Men gillar även pastellfärger. Speciellt på sommaren. Mintgrön börjar jag gilla med, men inte hittat nåt fint plagg i det än, men en mintgrön bikini hade jag velat ha :)
När det kommer till naglar blir det oftast i nån rosa design, tycker det känns fräschast :)
 
 

 
I loove everything that is pink, almost every of my workout tops is pink, and if they not pink, they are in leopardprint :D But I started to love mintgreen, want a mintgreen bikini.
 
When I do my nails I almost make a pink design every time, I think its so fresh and girly :P
 


Kommentarer
Anonym

Måste säga att det känns väldigt opersonligt med en blogg där du alltid döljer/klipper bort ditt ansikte!

Svar: Alltid? Jag har nästan alltid med mitt ansikte? Innan däremot hade jag ofta klippt bort ansiktet för orkade inte anstränga mig på den biten, fotar ofta osminkad osv. Men de senaste månaderna tar jag i stort sett alltid med ansiktet för vill göra den mer personlig och bilder blir mer intressanta med sin hela kropp. Men om du tycker min blogg är så opersonlig så tvingar ingen dig att läsa den
Malin

2014-07-14 @ 22:07:47
anki

Nähä du, Anonym! De där tyckte jag var helt obefogat. För det första, varför måste ansiktet vara med om hon vill visa sina nya naglar, en bikini eller något hon bakat/lagat? För det andra är det väl inte ansiktet i sig som gör bloggen personlig eller inte, det är innehållet i texten (som bloggerskan faktiskt, med all respekt, helt och hållet själv avgör hur personlig den skall vara. För det tredje,"alltid döljer/klipper bort" är inte alls sant! Om du nu missade ansiktet i presentationen så kan du gå tillbaka och läsa alla inlägg så ser du ansiktet på flertalet bilder. Och förresten, av alla tusentals.. miljontals bloggar som finns där ute så tycker jag du ska hitta en som är tillräckligt personlig för dig (eller göra en själv) och fortsättningsvis hålla dig till den och strunta i resten!

2014-07-14 @ 23:03:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0