Powerwalk

Powerwalks va det första jag började med efter förlossningen, eller snarare promenader och sen ökade jag takten. 
Det är väldigt skönt att komma ut i naturen med bra musik i lurarna. Ännu skönare när man kommer till nya ställen. 
Jag blir inte så trött av powerwalks så för mig funkar det som uppvärmning, men funkar även fint efter styrketräningen.  Här nedan är bild från igår morse när jag gick sista rundan till havet. Gick hemåt när jag märkte att insekterna började äta upp mig! 



Powerwalks was the first thing I started with after my pregnancy. I think its so nice to be outside in the nature with good music in your ears. Powerwalks works before and after your weighttraining. But I use to do powerwalks in the morning/day and then weighttraining later.
Here is two pics from yesterday when I walked to the sea :) 







Kommentarer
Anonym

Vart köpet du dina träningskläder och vart tycker du ha bäst kvalité till rimligt pris?:) tänkte göra som du sa, köpa nya snygga kläder för att hitta motivationen då den är borta :/

Svar: Sportamore.se har ju endel, gina tricot har väldigt bra träningstights :) Älskar HMs träningstoppar, (de bästa enligt mig), sen använder jag ju alltid freddy byxor, men de är ju rätt dyra, runt 700kr :S Men de är nästan de enda jag använder :)
Malin

2014-07-25 @ 16:58:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0