Proteinbars

Som ni säkert förstått så är jag ambassadör för fitnessguru, även Celsius och fitnesslifestyle. Men jag tar inte på mig vilka samarbeten som helst, jag måste gilla företaget och produkterna, annars tjänar jag ju inget på att ha ett samarbete, sen skulle jag aldrig rekommendera er nånting som jag inte själv testat eller tycker om. Jag är hundra procent ärlig i alla mina omdömen. Vet att det är många bloggare som rekommenderar allt möjligt utan att ens testat det osv. Men mina omdömen kommer alltid efter jag testat det. 
Först hade jag bara testat ett proteinpuver från fitnessguru som va smaken french vanilla, jag tycker den är aningen för söt att dricka som shake, men den funkar väldigt bra i min gröt och kvarg, man behöver heller inte ta så mkt för man får mkt smak av den. För i just kvargen har jag proteinpulver för smakens skull. Så nu när jag fått möjlighet att testa mer av deras produkter gillar jag dom väldigt mycket. Men det jag älskar mest är deras bars! Det är gudomligt goda! Har testat flera andra och va ett fan av questbar, som visseligen har mer protein i sig, men fitnessguru är mer än dubbelt så goda utan tvekan. Så det är riktigt gott att unna sig en bar då och då!
Kommer att komma omdömen på smakerna när jag testat alla, men änsålänge är choklad/ apelsin min favorit! :P
 

 
Im sure you noticed that Im a ambassador for fitnessguru, also for Celsius and fitnesslifestyle. But Im not work with every company out there who ask me, I must like the products and the company. I would never recommend things to you if I haven´t test the product myself or like it, so Im 100% honest in my rewiews.
I love fitnessgurus products but Im in love with the bars! Its soo yummi and taste like candy. So its a really good treat you can eat. Im going to write a rewiew on all the bars when Ive tasted everyone :)
 
 
 
 


Kommentarer
e

Hej! Är chokladsmaken på fitnessgurus kaseinpulver gott? Eller rekomenderar du någon annan? (Har tänkt dricka den som shake tsm med vatten!)

Svar: Jag har bara smakat cookie dough och den är god! :)
Malin

2014-07-12 @ 16:30:41
Katarina

Hej! Jag tycker inte att chokladen smakar bra, smakar som alla andra choklad protein shakes, fake. Önskar jag inte lagt ut pengar på den :(. Får nog hitta på något annat med den :)

Svar: Man får testa sig fram lite. Jag har inte hunnit testa så många av kaseinet än :)
Malin

2014-07-12 @ 20:11:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0