Proud mother

Ända sen Vincent föddes har jag alltid haft ett behov att titta att han andas när han sover, går alltid in och försäkrar mig om att han andas. Man har väl den rädslan om plötslig spädbarnsdöd kvar. För när de är nyfödda och så små känns det inte som nåt är för givet, att vad somhelst kan hända. Undra hur länge jag ska ha kvar det behovet. Men han är fortfarande en liten bebis för mig <3 Får ofta hemskar tankar om nåt skulle hända,usch hemska tanke. 
Han är ju det finaste man har så jag hoppas han kommer finnas i hela mitt liv <3
 
 

Since Vincent was born I always needed to check he is breathing, I always go in to his room when he sleeping and ensure he is alive. Lets see how long I needed to do that. Im sure nothing going to happen but sometimes you just feel worried and scared cause he is the most precious thing I have! <3
 
 
 


Kommentarer
Madde

Ja usch jag får också hemska tankar och oroar mig över saker som "skulle kunna hända". Ingår i livet som mamma skulle jag tro :-).

Svar: Ja det är nog så och inte mkt man kan göra åt haha :P
Malin

2014-07-31 @ 18:39:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0