Roadtrip

Woop woop, på söndag kväll åker jag och min tjejkompis till Öland och kommer va där till tisdag! Ska bli superkul! Ska till sommarstrand på söndag sen får vi se vad vädret tillåter på måndag och tisdag. Första gången jag är borta från Vincent så länge men två dagar ska jag väl klara av, han har ju sin pappa sålänge.
Så idag va vi och föröskte hitta lite kläder till söndag, synd bara att utbudet suger i Sverige :S
Har aldrig festat på strand hotell, nån som varit där?
 
 

 
woop woop, on sunday me and my girl are going to my parents summerhouse. And later in the evening we are going out and party. I cant wait and its going to be so much fun! And today we were lookin for some partyclothes :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0