Snickers cookies

Ätit väldigt bra idag, känner mig smal och inte uppblåst. Benpasset gick superbra idag. Så vad gör jag nu? Bakar snickerskakor :P Såklart håller jag inte min duktiga dag heeela dagen. Men de är såå goda. Läggee upp detta simpla recept imån :) 


Have eating really good and healthy today, Im feeling thin and my legworkouts went really good. So what am I doing now? I bake snickers cookies :P So Im not eating clean and low calories food all day, but its so delicious! Im going to post this simple recipe tomorrow :) 







Kommentarer
sofia

När kommer receptet?

Svar: Imån på dagen :) Men om du vill veta receptet nu kan du kika i katergorin recept. Receptet ligger där :) eller sök på egengjorde snickers här i bloggen så ska det nog komma upp :)
Malin

2014-07-08 @ 16:39:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0