Snug

Måste ha fler snugs, har tre men använder oftast de beiga, de måste va mina favoriter bland alla 😄  Men vet inte vilken färg jag vill ha, ett par ljusgråa kanske.  Svarta får jag fixa sen till hösten, tycker det är så tråkigt att bära svart på sommaren. 
Jag kan iaf starkt rekommendera fitnesslifestyle.se, då de är snabbast frakt, kommer alltid dagen efter, fri frakt och det är inga problem att reklamera. Gjorde det med ett par byxor och då skickar de hem en retursedel så det är väldigt smidigt :) 
 
 

 
I really need more Freddy pants, my favorite one is my light beige! Maybe Im going to get a pair in the color light grey next time :)
 
 


Kommentarer
carro

Hur är dem i storleken, vad har du? :)

Svar: Har min vanliga storlek i alla par, har xs :) men i shortsen är xs försmå vid benen. Sitter väldigt tajt där
Malin

2014-07-19 @ 23:23:08
Sofie.S

Hej !
Är det dom beiga du har på bilden? Tycker dom ser ljusgråa ut =/ Är påväg att kolla upp vilka jag vill ha och behövde lite bild-inspo, då trillade jag in på din blogg :) Mycket trevlig blogg! Kommer garanterat fortsätta följa dig nu :)

Svar: Dessa är grå :) detta är min gamla blogg. Bloggar numera på www.fitnessmom.se
Malin

2014-12-06 @ 11:13:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0