Stolt /proud

 
 
 
Jag gjorde en liten före och efter video igår. När jag först såg mina gamla videos och sen de som togs igår blev jag faktiskt nästan rörd. Jag känner mig så stolt av hur långt jag har kommit. Man tänker tillbaka på förra sommaren och var jag är idag. Trodde aldrig jag skulle komma såhär långt med träningen nånsin. Har alltid haft det som mål att vara vältränad men aldrig haft fokuset eller motivatationen att hålla det hela vägen. Så jag är stolt över min prestation, min hängivenhet, allt slit och jag ser belöningen framför mig. Det är inte det yttre som påverkar mig mest, det är att se hur mycket starkare jag blivit, min kropp är stark! Min hållning är så mkt bättre. Hela mitt välmående är bättre. I första videon tog jag 10-15kg, nu tar jag 40-45kg med en mkt bättre hållning. I biceps cable curl tog jag 15kg och nu 35-40kg. Jag älskar att vara stark och jag hoppas jag fortsätter på denna vägen! Det är såå värt det!
 
 
 

 
Yesterday I did a before and aftervideo. When I first saw the first videos and compared with today I feel so proud of myself! I´ve come so far in only one year. When I think of were I was last summer and today Im so much stronger, healthier and much more fit than I even been. I never thought I would come this far, so believe in yourself cause anything is possible.
I´ve always wanted to be fit, strong and healthy, but I´vé never been so dedicated or had the focus and motivation to reach that goal. So Im so proud right now. Im feeling so much better by myself, my posture is great and Im stonger than ever.
I hope its continue this way, it soo worth it!
 
 
 
 Dont forget to change do HD qualite in the right corner :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Vanessa

Ja vilken skillnad..du ska va riktigt stolt :)

Svar: Tack så mkt :)
Malin

2014-07-07 @ 18:28:10
URL: http://boobluscious.blogg.se
Kristina

Har följt din blogg i flera år, och har verkligen gillat att se hur du har förändrat och man har märkt att du mår bättre och bättre när dina framsteg kommer. Det är otroligt roligt att se! Du är helt fantastisk och en sann inspirationskälla när min egen motivation tryter :)

Svar: Tusen tack för din kommentar ^^ Ja jag mår bättre nu när jag äntligen hittat en hobby som inte har med städning o matlagning o göra :P Va typ de enda jag gjorde innan :)
Malin

2014-07-07 @ 19:32:48
jonna

Awsome!!
Man blir sugen på att träna meer..när man ser din mage!! :-)

Du har nu en ny följare!

Svar: Vad kul du blir motiverad :) Välkommen :D
Malin

2014-07-07 @ 22:04:19
Sara

Nå har du også fått en norsk følger. Dog har jeg ikke vært en blogger-fan tidligere.

Jeg er i akkurat samme situasjon - fødte en jente i mars 2013 men har fortsatt ikke klart å komme dit jeg ønsker. Du gir meg inspirasjon. Akkurat trent en time styrke nå. ;) Tusen takk!

Svar: Hej! Kul du vill följa min blogg! :) Ne det är svårt att hålla motivationen på topp hela tiden! Men det gäller att stå ut ibland :) Lycka till!
Malin

2014-07-08 @ 12:36:20
Josse

Du är grym Malin! Alla dessa timmar på gymmet so du spenderat, helt otroligt!! :D

Svar: Tack så mkt ^^ Ja det är sjuukt många timmar på ett år!! 🙈
Malin

2014-07-08 @ 18:19:33
URL: http://joeeeee.spotlife.se
Annie

Shit va grym du är!!

Hur började du din resa till de här? Körde du bara styrka eller mycket kondition också?? :)


Svar: Tack så mkt :) Jag har i stort sett bara kört styrketräning, förutom de två första månaderna då blev de pw och inlines :) sen september har jag tränat på gym 5-6 dagar i veckan 2h per pass utan nåt uppehåll :)
Malin

2014-07-09 @ 09:18:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0