Todays outfit

Idag hade jag mina nyaste wr.up snug med en basic rosa tröja :) Köpte en jätteskön grå långklänning idag på H&M som jag tänkte försöka fota med :) 
Sen kom mina paket idag från ellos och coolstuff. Ska inreda om sovrummet och har köpt en hjärtformad stekpanna och supercoola plastbollar som man kan fylla med vatten så de blir isbollar 😄 Ikväll ska jag njuta av min goda moshito som jag gjort och lite naturgodis :) Hoppas ni får en trevlig helg! Förresten så nådde jag 50k på instagram idag. De va målet i slutet av augusti så det är väldigt kul så många vill följa mig! :) 








Kommentarer
Malin

Använder du PopU? Appen där man får fler följare?

Svar: Ne den använder jag inte, hur funkar den egentligen? Är de riktiga följare? Känns ändå bäst o köra allt genom insta :)
Malin

2014-07-11 @ 23:11:47
Linn

Jättesnyggt Malin! Vad är det för färg på dina wr ups?

2015-11-16 @ 19:45:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0