Värt det

Jag har alltid varit medveten om att destu mer känd man blir destu mer haters kommer det att komma. Tyvärr. Det är såå vanligt på sociala medier och jag förstår mig inte på alla dessa mobbare helt ärligt eller varför de är så negativa. De måste verkligen ha ett sjukt negativt liv och må dåligt över sig själva för de ska känna ett behov att trycka ner andra. Jag har tack och lov inte många haters, trodde jag skulle ha mer då jag kan posta rätt proverande bilder för många. Men jag märker ju att det blir mer och mer och jag får se om det är värt det sen. För jag är inte bra på att ta emot elaka kommentarer trots att jag vet de är luft och ingen sanning.
Blir mest på mina före-och efterbilder. Folk praktiskt taget LETAR fel för att kunna säga det är fake. Det kan vara vadsomhelst! Att jag är brunare i efterbilden tatueringen sitter lite högre upp, naveln ser konstig ut, längre hår, fler tatueringar, gravid på förebilden, ja listan kan göras lång. Jag tror att många har ett behov att hitta anledningar till att säga att främst transformations bilder är fake, för att de inte klarar se andra lyckas, de vill trycka ner ens stolthet för de själva inte lyckas och mår bättre av att säga det är fake eller att ens förebild är finare. Jag vet att alla har olika smak men att 80% säger ens förebilder är finare där jag verkligen ser ohälsosam ut beror helt klart på avundsjuka och att de vill trycka ner ens stolthet, och såklart en liten % som faktiskt tycker det, men de personerna har ofta en snäll ton. 
 

 

I always known that you get more haters when you get bigger on the internet. Thats so boring. And I can´t get why people over the internet must comment bad things to one and other to feel better. They so negative and I´m sure they have a negative life. Im so lucky that the most people is very kind to me, I thought that I would have more haters cause I can post quite provoke pictures sometimes. But Ive notices that more and more be negative to me and Im just needed to deal with that.
But its boring that so many is so negative about my before and afterpics, 80% says my beforepics is better, they trying to find things so they can say its fake or that I was healthier/better lookin in the before pic. I think its because they dont want to see other succeed and because they jealous, and off course some people like my beforepics more but they use to have a nicer tone. 

(Sorry for my bad english, but I hope you get my point) :)
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Snälla sluta skriv "destu". Vad betyder det?!

Svar: Svårt att förklara, konstigt du inte hört det innan? Eller är det bara vi smålänningar som använder det kanske. betyder typ ytterligare
Malin

2014-07-01 @ 14:03:35
Camilla

För övrigt så stavas det "desto" :)

2014-07-01 @ 16:13:38
sara

Jag kommer från Bohuslän o har oxå både hört o använder mig av det uttrycket:) Tänkte på det du skrev om dina före o efter bilder att många gillar dina förebilder mer o letar "fel" för att anse att de e fejk,tror inte du ska lägga så mkt i att 80% av kommentarerna är negativa utan kanske tänk på att du får väldigt många likes ist:) själv så "gillar" jag kanske bara en bild utan att kommentera den,o du har ju väääldigt mkt mer likes än tråkiga kommentarer väll:))

Svar: Ja det är ju fler likes men de flesta som väl kommenterar är negativt haha. Inte på min egen insta då utan på andra som postar mig :) men de är bara o strunta i dom haha :)
Malin

2014-07-01 @ 20:28:17
Linda

Jag har precis hittat till din blogg och din Instagram. Tvärtom så blev jag supermotiverad när jag såg dina bilder! Du har gjort en enorm förändring. Jag är imponerad. Kan du kan jag. Jag började imorse :)

Tack för inspirationen!
Mvh Linda

Svar: Tack vad glad jag blir att läsa de :) lycka till och kämpa på! Allt är möjligt, sålänge man bestämt sig och tycker det är roligt så kommer de gå utan problem :)
Malin

2014-07-01 @ 22:51:52
anki

Malin! Är så glad att jag hittade din blogg!! Till skillnad från många andra som visar resultat (titta vad duktig jag är) så blir det bara skryt men du delar med dig av dina tips och Då blir du en inspiration.

Jag älskar att den är så varierande och att du är så ärlig ändå i dina inlägg. Du har dåliga dagar, du har som alla mammor lite löst skinn på magen och du fotar en viss tid på dygnet för att få bästa bilden av dagsljuset. Sen verkar du så snäll och ödmjuk och med båda fötterna på jorden och du tar dig tid och svarar på allas frågor.

Men bäst av allt är recepten! Jag har inget emot att äta någorlunda samma mat varje dag bara det är gott, sen ska det vara lätt att göra, gå snabbt och ha få ingredienser, och helst slippa ta fram från frysen en halv dag i förväg:)

Kör stadigt på tacosallad, bananpannkaka och din gröt just nu och ska försöka få tag på kasein också. Ska byta gym och börja träna med min karl så får vi se vad som händer:)

Hoppas alla negativa kommentarer rinner av dig för du inspirerar många och jag vill fortsätta läsa din blogg om dig och din söta familj:)

Kram<3

PS! Skulle vara kul att se en före/efter bild på Danny också eftersom även han gjort en viktresa vad jag förstått:)

Svar: Tack så jättemkt för din kommentar. Vad glad jag blir att läsa du uppskattar den så mkt :) Man lägger ju ner väldigt mkt tid på bloggen :)

Ja jag får kolla med han om han är villig o dela med sig av s in resa med :) kram!
Malin

2014-07-04 @ 01:03:56
Marie

Hej Malin,
Har precis hittat din blogg-du är helt fantastiskt inspirerande, jag har dragits med 15extra kg länge, tränat mycket men ändå inte några resultat eftersom jag inte lyckats med maten. Nu har jag hittat din sida och är så glad att du delar med dig av ALLT, mat, tillskott, träningsupplägg...
Bry dig verkligen inte om "haters" , det är ju bara ren AVUNDSJUKA-den som inte vill ha din kropp är enligt mig väldigt annorlunda:))
Så.....keep up the good work tjejen:)
//Marie

Svar: Tusen tack för din kommentar! :) Ja sålänge man själv är nöjd spelar det ingen roll vad andra säger :)
Ja kosten är nog viktigast för resultaten, om du vill ner i vikt måste man ligga på ett kaloriunderskott. Träningen gör det lättare att hamna på ett underskott då man förbränner extra kalorier då :)
Malin

2014-07-04 @ 07:36:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0