Video from my vacation

Här har ni en liten video från Öland, blev väl såfär. Blåste som bara den så videorna blev inte så mkt. Sen va jag sjukt uppsvälld efter all skitmat vi åt haha, men magen fick ändå vara bar :P Toppen är från Lindex om ni missat det, min nya favorit och ger mer stöd än de andra topparna.
I videon ser ni ett tips jag såg för längesen på youtube men aldrig riktigt fått till det. Men det är bara att hela tiden knipa ihop benen runt hanteln så är det inga problem. Har 6 kilo här och är rätt lagom :) Om man vill ha tyngre är donkeykicks i legcurl maskinen perfekt! Ett tips när ni gör magövningarna, håll hela tiden nere svanken
 
 

 
Here you have one video from our vacation. I was really bloated here after the junkfood and sugar Ive eating. But now I must be more healthy again! :)
In the video you can see one exercise, donkeykicks with weighs, its a great exercise if you want more weights in your training :) Using 6 kilos here, if you want more weight you can also do donkeykicks in the legcurl machine :)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Katarina

Kan du inte slänga ihop en musiklista som man kan ta med sig till gymmet? =)

Svar: Absolut! Behöver själv nya låtar men har hittat några nya jag kan rekommendera! :P
Malin

2014-07-27 @ 16:28:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0