Workout in the woods

 Kände jag behövde komma bort från gymet lite, är såå varmt, kvavt och känner jag behöver nåt nytt för tillfället. Så tog mig ut i skogen och gick och gjorde lite rumpövningar. Testade även på att springa men jag känner fortfarande smärta i ljumskarna, så om jag inte kan träna ett år efter förlossningen är de nog kört :/
 

 
I feel that I need to be away from my gym, its so hot and I almost lost my motivation to workout. So I went out to the woods and did a powerwalk a few days ago, I also did a couple of butt exercises as you can see in the video :)
 
 
 
 
 


Kommentarer
sara

vad menar du med att det är kört? Är det ngt du fått problem med efter din förlossning?

Svar: Det är pga förlossningen jag får ont, blir öm runt höften efter jag sprungit. Har testat lite då o då för o se om de känns ok o börja springa men har alltid kännt obehag efter. Eller måste jag träna upp de stegvis
Malin

2014-07-11 @ 16:58:08
Elektra

Jag hade också problem med höften efter min graviditet, speciellt när jag sprang. Det som hjälpte mig var knäböj, blev av med det helt och höften känns liksom mer stabil. Vet att du inte tränar böj så mkt men det går säkert att träna upp de musklerna mha nån annan övning också.. Tog mig mer än ett år att bli helt av med smärtan så det finns hopp ;)

Svar: Vad skönt att höra :) Får hoppas jag med får tillbaka styrkan ordentligt så det inte gör ont :)
Malin

2014-07-14 @ 09:40:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0