Workout

Snart dags för träning! Hoppas jag har mer energi idag! Imorgon kommer ett recept upp, har skrivit upp det innan men det är en favorit så jag lägger upp det igen :) Känner mig mkt mindre uppblåst idag (trots jag åt tårta igårkväll).

Visst ni om att man kan mixa massa olika färger på shakers på fitnessguru.se? På så sätt kan man alltid ha en shaker som matchar ens outfit. Rosa och svart/vitt passar till de flesta outfits jag har :P Här är länk till deras shakers :)
 

 
Soon time for my workout! I hope I have more energi and focus today! Have felt tired the last couple of days!
Tomorrow Im going to post a recipe, Is a favorite with lots of protein and you can eat it with almost everything :)
Did you know that you can mix colours on your shakers on fitnessguru.se? They only ship in Europe so you know. But its a fun and great way to match your workoutclothes. Pink and black/white always match my outfits :P Here is a link to their shakers :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0