Zeeebra

 Wohoo nu kan jag matcha min nya bikini från beachwear.se med vår strandväska haha! Men blir typ deprimerad av detta väder :( Nu börjar vinterbrännan komma tillbaka. Att man ska behöva använda BUS på sommaren!! Hoppas det blir bättre väder snart, känns knappt som att sommaren har börjat!

 
Wohoo Im now can match my new beachbag with my new bikini from beachwear.se! But Im soo sick of this bad weather! My tan is almost gone and Im using taning lotion right now, its not okey in the summer :/ So boring!
 
 
 
 
Yeah I look tired, but I am tired..of the weather :P
 
 
 
 


Kommentarer
eliiin

Hej vet du var jag kan köpa ankelvikter som väger mer än 1 kg per styck? Hur mycket väger dina och var har du köpt dom? :)

Svar: Jag har inga ankelvikter då jag alltid tränar på gymet :) har aldrig sett över 1kg men sök på google :)
Malin

2014-07-04 @ 00:10:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0