1 år förändring

Hoppas ni hade en trevlig midsommar igår! Vi tog det bara lugnt här hemma :)
 
En ville se bilder från idag och ett år tillbaka då det snart gått ett år sen förlossningen :) Detta är egentligen inga transformation bilder då magen fortfarande är stor från förlossningen pga av livmodern inte dragits ihop på bilderna. Är bara en dag efter förlossningen. Men kroppen har minst sagt ändrats sen Danny tog de bilderna.
 
Haha minns så väl när jag tog på mig mina egna kläder på BB hur SMAL jag kände mig, kände mig smalare än nånsin typ haha. Man blir ju av med en hel del tyngd på kort tid så det är ju därför. Men tycker ändå inte magen hade skiljt sig så mycket från när jag va höggravid. Fortfarande väldigt stor men då va den istället som en ballong som gick trycka in med fingrarna, skum känsla.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0