Beachwear

Här kommer bilder med bikinin på! Älskar färgerna och mönstret på denna bikinin, är såå jag!
Den visar lite mer än en vanlig bikini men det är bara bra för brännan ;) Här är bikinin som jag har, men de har massa fina i olika färger och mönster. Jag gillar chynnadolls bikinis mkt också! De är mer normala i storlek. 
 

 
Here you have photos when Im wearing my bikinis from beachwear.se, here is the bikini Im wearing. I love the colour and the print, its soo mee! But it is quite small so ypu maybe need to take a bigger size.
 
 
 
 
 


Kommentarer
dinah

hur gick du ner så mkt på så kort tid? jag är verkligen sjukt imponerad av din förvandling!

Svar: Tack så mkt ^^ Jag ändrade mina kostvanor helt, slutade med allt socker som flingor, bröd och allt onyttigt. äter mindre snabba kolydrater/fett och mkt mer protein. Tränat styrketräning 5-6 dagar i veckan sen september utan nåt uppehåll :)
Malin

2014-06-30 @ 15:00:12
URL: http://nattstad.se/dinahhasific
Belladellermark

Hej snygging! vilken storlek tog du i denna bikinin? Jag har beställt en i L i överdel och S i underdel i samma märke men annan modell.. hoppas de passar :) kram

2014-08-14 @ 19:21:06
URL: http://belladellermark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0