Buttday

Istället för att kalla mina benpass legday blir det snarare buttday. Fokuserar alltid mest på rumpan när jag tränar för det är den jag helst vill bygga :) Så jag får den att bränna i de flesta övningar. 
Varit supertrött idag! Ätit så mycket skit de senaste dagarna och mitt sockersug har ökat endel :S Har tårta, glass, chips hemma villet är lite farligt! Man skulle kunna tro att mina bilder är redigerade nedan så stor min rumpa kan se ut. Men jag spänner endast skinkorna, vilket betyder att all min träning ger resultat! Behöver knappt puta längre utan det räcker med att spänna dom så skjuts skinkorna upp haha!
 

 

Instead to call my leg workouts for legday I think its better to call them buttday. Cause Im always focus more on my glutes when I do exercises.I want to build more on my butt than my legs, so thats why :)
Have been supertired today! Eating so much junkfood and suger the last couple days. We have cake, icecream and chips left from the birthdayparty, not good at all :S
I really started to see some real progress on my butt, Im only flexing it here in the pictures so it can look quite big. This is my treat after all hard work, the results of your workouts and healthy eating :)
 
 




Kommentarer
Johanna

Ja en sån rumpa skulle man ju inte tacka nej till... :) Hur fort efter träning måste man få i sig nåt att äta? Har 20 km till mitt gym så före jag är hemma efter att ha duschat o kört bil så hinner det ju gå en halv timme... Skulle du alltid ha med dig nåt att äta då eller räcker detvmed att äta när jag kommer hem?

Svar: Jag vet inte riktigt hur mkt det påverkar, men jag brukar läsa man bör få i sig protein 15-20 min helst efter träning. Du kan ju ta med dig en shake med proteinpulver och dricka på vägen hem :) Finns såna shakes där man kan ha proteinpulver i botten och sen vatten över osv. Eller proteinbars funkar också, men kan va dyrt i längden, om du inte gör egna :)
Malin

2014-06-30 @ 22:43:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0