Celsius

Såå gott med celsius innan träning! Dricker alltid den påväg till träningen för den kickar igång ganska fort. Favoriten är fortfarande cola, sen kommer nog apelsin, den smak jag gillar minst är nog mango/persika. Vilken är er favorit?
 

 
Celsius taste soo good before my workouts. I always drinkin it on my way to the gym cause the koffein kickin in really fast. The favorite one is still cola flavour and then orange. I don´t like mango/peach so much, I prefer with carbonic in it :)
 
 
The pose mirrow
 




Kommentarer
ida

Min favorit är jordgubb kiwi, har svårt för kolsyra inna jag ska träna :) Har du något tips man kan ta innan träning som ger liknande kick som celsius dock ett billigare alternativ?. Är koffein känslig men tycker celsius ger mig de lyckorus jag är ute efter :)
mvh ida

Svar: Ja den är också väldigt god, kan va god på morgonen o ha istället för juice om man behöver piggna till ;) jag körde på ripped hardcore innan, är tablett och är 300mg koffein i medans celsius har 200mg. Annars vet jag inget billigare, om du inte testar pwo eller koffeintabletter. Eller en kopp kaffe :P
Malin

2014-06-25 @ 14:30:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0