Curling my hair

Många har undrat hur jag lockar mitt hår och velat se en video. Så igår blev det av att jag filmade lite. Sorry för dålig kvalite men ni ser iaf hur jag gör :) Jag använder alltid en plattång och separerar håret och tar en bit i taget. Använder min olja från Lanza healing Oil innan och efter. När jag lockat hela håret så borstar jag igenom det med min borste.
 
 

 
Many of you had wondering how I'm curling my hair. So here you have an video. Sorry for the bad qualite but I hope you can see how I do it. I always use my straightener and seperate my hair and curl little at the time. I always use my keratin oil before and after, I'm using Lanza healing oil. When I'm finish I brush my hair. It's very easy!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
dani

Riktigt snyggt! Tycker du passar sjukt bra i färgen och längden på håret du har nu ! :)

2014-06-23 @ 16:10:52
quinnofheels

Alltså Malin, brukar Freddy Store vara sega med leverans? :(

Svar: När beställde du? Nu har det ju varit midsommar och så, men det kan dröja några dagar innan man får hem det. Annars kan du maila dom, de brukar svara fort så hjälper de dig :)
Malin

2014-06-23 @ 17:21:40
quinnofheels

den 13:e.... :(
har inte fått svar heller. blä. får väl maila dem igen :)

Svar: Jag vet en till som väntar på svar och inte fått sina varor än. Så de har säkert haft mkt o göra. Men maila dom igen :)
Malin

2014-06-23 @ 19:02:04
quinnofheels

Då känns det lite bättre :) Jag får lugna mig helt enkelt. Tack för svar :D

2014-06-23 @ 21:29:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0