Deffa kroppen

Jag har deffat två gånger. En gång bara en månad som va i januari månad och en i några månader nu innan sommaren. Men nu är jag inte lika strikt längre, har kommit i en fettprocent som känns bra, men försöker ändå äta strikt och nyttigt så mycket jag kan. Man vet inte hur ens kropp kommer formas av rätt träning och kost förräns man testat. 4 månader efter förlossningen trodde jag inte jag kunde bli smalare runt midjan eller smalare runt höfterna. Jag va redan ganska fast då fmen vägde runt 63kg så hade väl endel fett från graviditeten kvar.
Gillar att mina armar fått konturer, är inte bara två korvar till armar utan  även de har fått former :) Hade tom lite celluliter på överarmarna efter graviditeten, de är helt borta nu och det mesta fettet :)
 
 
4 månader efter förlossningen och 10-11 månader efter förlossningen


Kommentarer
Malin Borås

Hur tror du att framtiden ser ut? Jag tänker på att du kanske ska tillbaka och börja jobba snart igen och att samtidigt kombinera den tiden med träning, barn och kärlek. Träning är ju väldigt viktigt för det, och det är intressant att veta hur tar din tid till att träna :)
Hoppas att helgen var bra trots inget Öland! :)

Svar: Jag kommer troligtvis inte träna så mkt sen när jag jobbar, får se hur vardagen ser ut Jag jobbar änsålänge bara deltid så kommer nog hinna träna rätt mkt ändå. För Vincent ska va på dagis ett visst antal timmar i veckan så då kan jag passa på när han är där. Ja helgen va helt ok, vi firade ingenting så de va lite tråkigt bara :)
Malin

2014-06-22 @ 19:28:51
Malin Borås

Träning är väldigt viktig för dig*

2014-06-22 @ 19:29:42
Anonym

Dagisen kollar väl upp så att föräldrarna inte är lediga när barnet är på dagis? Har för mig jag har hört att barnen bara får vara på dagis när föräldrarna jobbar sen när mamman eller pappan slutar så måste man hämta barnet direkt :/ Eller kanske har det helt bakom foten... Har för mig jag hört det i alla fall!

Svar: Hej! Jo det är så till viss del. Men för barnets bästa är de inte bra om han tex får va hemma en vecka i sträck o sen va på dagis då och då. Så de sa att om jag inte jobbar mkt en vecka så kan han ändå va där några timmar så han vänjer sig o kommer in i "dagislivet" :) Men en hel dag lär han inte få va där om jag är hemma hela dagen :)
Malin

2014-06-22 @ 22:55:28
Malin Borås

Tack för svar! Tycker det är roligt att du ser till att svara på frågor du får :) det är intressant och ger ett seriöst intryck!
Lycka till iallafall :) tror det kommer kunna bli bra tillslut ändå med träningstid, gäller väl bara att hitta en bra rutin!

Svar: Ja men de är klart jag svarar ^^ Ja jag får se lite hur mkt tid över jag har, i värsta fall får man träna hemma :)
Malin

2014-06-22 @ 23:36:06
Ella

Hej!
Kan du tänka dig skriva mer om hur du gick till väga med kost och träning under din deff

Svar: Hej! Allt står i katergorin min deff :) tror inte jag kan tillägga nåt mer. Finns även ett inlägg om vad deff är och vad man ska tänka på :)
Malin

2014-08-20 @ 15:58:01
Aziza

Hej! Jag undrar om du tog någon fettförbränning för att hjälpa med viktnedgång?? Om ja, vilken?
Imponerande resa det du gjorde med din kropp.
Hälsningar Aziza

Svar: Hej! Tack så mkt :) Jag tog/tar ripped hardcore. Men inte som fettförbränning utan för koffeinet :) jag tror inte på sånt utan om du går ner i vikt är det träning och bra kost som gäller:) jag bloggar numera på www.fitnessmom.se så du vet ^^
Malin

2014-09-19 @ 12:53:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0