English blog

På måndag kommer jag börja översätta alla mina inlägg på engelska då det är många utländska från instagram som också vill följa min resa och få mer tips på hur jag tränar och äter. Det kommer ta mycket längre tid att blogga men det får det vara värt :) Jag hoppas ni har överseende att min engelska verkligen inte är perfekt, har alltid haft svårt med det språket och grammatiken sitter inte riktigt alltid, om ni undrar varför jag kan skriva lite knasigt ibland :)
För det finns väl inte nån bra översättare på nätet? De flesta översätter orden rakt av. Jag kommer såklart skriva alla inlägg på svenska, så det kommer vara precis som vanligt, bara att det kommer en sammanfattning på engelska längst ner :)
Men det kommer mest bli en sammanfattning av vad jag skriver :) Jag har iaf blivit mkt mer bekväm med min engelska och man lär sig språket mer och mer när man hela tiden måste skriva på engelska på instagram :)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lovisa

Åh nej vad jobbigt att din blogg också blir sådan.. Ännu en favoritblogg som försvinner för mig... :(
Nåja, hoppas din utveckling går framåt och att det går bra med den nya bloggen :)

Svar: Vad är det för jobbigt med det? Den kommer va precis likadan bara att det kommer en översättning längst ner :) Påverkar inte er andra nånting :)
Malin

2014-06-21 @ 15:27:56
Anonym

Håller med, din blogg blir bara mer o mer opersonlig. :(

Svar: Hur kan den va opersonlig? Skriver om alla tankar jag har om allt, svarar allas frågor, gör inlägg om allt ni ber om osv. Man kan aldrig göra alla nöjda men jag bloggar så bra jag kan och mer personlig vill jag inte va. Vet inte vad mer du vill läsa om? Kan tyvärr inte gå in på hur privata saker som helst när så många läser min blogg
Malin

2014-06-23 @ 10:38:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0