Exercises

Det va tur jag filmade på förmiddagen igår för sen började det regna, som ni kan se på den svarta himlen i bakgrunden :P Dessa övningar passar perfekt till tabata träning. Då kör man en övning i 20 sek, vilar 10 sek och kör en annan övning, 8 gånger , alltså 4 gånger per övning. Man kan också bara ha en övning som man kör 8 gånger, det går göra som man vill :) Sen brukar jag köra 3 set med 1 minuts vila emellan med varierande övningar.

Jag har väl inte den bästa hållningen när jag kör plankan, jag krökar ryggen som fan, men tror det beror på att jag alltid drar in magen uppåt, för det är då det känns, och då blir ryggen automatiskt så, för destu mer jag spänner upp magen destu mer känner jag att det tar :)
 
Det kommer komma fler videos framöver, tycker det är rätt kul att klippa in och ha musik osv. Men det hade varit lättare och visa er fler övningar om jag hade hantlar, kanske ska låna hem min brors hantlar bara för att visa vilka jag kör på gymet. För jag tränar ju oftast själv så är svårt o filma där.
 
 
 
It was lucky that I filming early yesterday cause it´s rain a lot here in Sweden :S This is great exercises you can do for your tabata workouts, I can explain more about tabata another time.
I don't have the best posture when I do plank, but it´s because I´m suckin in my tummy, I feel much more in my abs when I do so.
You going to see much more videos on exercises in the future so I hope you enjoy it :)
 
 
 Don´t forget to change to HD qualite down in the right corner. Thanks for watchin
 
 
 


Kommentarer
dani

Jäklar vad jobbiga alla plankövningar såg ut! Det måste testas , tack för inspo :)

Svar: Varsigod ^^ Kommer komma fler videos på fler magövningar framöver :)
Malin

2014-06-24 @ 14:33:07
Anonym

Härlig film. Fråga vad är de som är så bra att träna med att stå på händer?:)

Svar: Jag står inte på händer för träningens skull utan för jag alltid velat kunna det och ha den kroppskontrollen :) Men det är väldigt bra träning för nästan hela kroppen. Speciellt axlarna och bålen :)
Malin

2014-06-24 @ 20:47:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0